توضیحات
اختلال طیف اتیسم علائم متنوعی دارد که نقص در برقراری ارتباط مهمترین آن هاست. ارزیابی و درمان این اختلال با توجه به سن زبانی فرد مبتلا حوزه های خاص و شیوه های ویژه ای را در بر می گیرد. در این بسته آموزشی با نگاهی به مدل های مختلف رشد زبان، برخی از شیوه های درمانی مبتنی بر آن ها معرفی می شوند. فایل های این دوره آموزشی شامل موارد زیر می باشد: • کلیاتی درباره گفتار و زبان کودک دارای اتیسم • تئوری های اکتساب زبان(1) • تئوری های اکتساب زبان(2) • تئوری های اکتساب زبان (3) • مروری بر رویکرد سایکولینگوئیستیک • رشد طبیعی انواع بازنمایی ها(1) • رشد طبیعی انواع بازنمایی ها(2) • بررسی دو اختلال اکو و آپراکسی براساس مدل سایکو لینگوئیستیک • تعریف طرحواره و انواع آن(1) • تعریف طرحواره و انواع آن(2) • تعریف طرحواره و انواع آن(3) • رویکردهای درمانی • روش درمانی تعامل والد-کودک (PCIT) • ساخت طرحواره • تقلید، توجه مشترک و رعایت نوبت • مروری بر مطالب گفته شده • روش های بهبود درک، رشد صداسازی و بازی ها • درمان مستقیم • ویژگی های مرحله پیش زبانی • نقایص درکی در کودکان طیف اتیسم • پرسش و پاسخ • روش prompt در درمان آپراکسی • پرسش و پاسخ • روش سان رایز • بازی • پرسش و پاسخ و جمع بندی • پی دی اف مطالب کلیاتی در مورد گفتار و زبان کودکان دارای اتیسم دکتر رضایی مروری بر رویکرد سایکولینگویستیک، دکتر عبدی Schemas Ö:دکتر رضایی(1) Schemas Ö:دکتر رضایی(2) Schemas Ö:دکتر رضایی(3) برگه انواع Schemas prelinguistic ASD info
مدرسین: حسین رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دانشجوی دکترای گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران
محی الدین تیموری، دانشجوی دکترای گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران
سلمان عبدی، دانشجوی دکترای گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران
مدت: 8 ساعت و 13دقیقه
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.