توضیحات
این درس در ادامه بسته آموزشی ارزیابی اختلالات زبانی در دوره تحول زبانی، مبحث درمان این اختلالات را مطرح می کند. پس از مقدمه و تبیین اصول مداخله در این دوره، دو رویکرد درمانگر محور و کودک محور به تفصیل و با مثال های کاربردی مورد بحث قرار می گیرند.
عناوین این درس عبارتند از:
1 مقدمه
2 اصول مداخله
3 رویکرد درمانگرمحور
4 روش دریل مرحله 1
5 روش دریل مرحله 2
6 روش دریل مرحله 3
7 روش دریل مثال یک: آموزش شناسه /م/ در فعل
8 روش دریل مثال دو: آموزش پرسشواژه کو
9 روش دریل مثال سوم: آموزش شناسه جمع ها
10 روش دریل مثال چهارم: آموزش واژه اضافه از
11 روش دریل مثال پنجم: آموزش شناسه زمان
12 روش بازیِ دریل
13 روش الگودهی
14 مداخله برای حیطه های دیگر در رویکرد درمانگر محور
15رویکرد کودک محور
16 گفتار با خود
17 گفتار موازی
18 مثال گفتار موازی
19 مثال گفتار موازی
20 مثال گفتار با خود
21 روش تقلید
22 روش بسط
23 روش اکستنشن
24 روش تجزیه و ترکیب
25 روش بازسازی جملات
26 مداخله در حیطه های دیگر در رویکرد کودک محور
27 رویکرد ترکیبی
28 روش تحریک متمرکز
29 روش ساختار عمودی
30 روش میلیو
31 روال درمانی
32 روش کتابخوانی
33 مثال برای کتابخوانی 1
34 مثال برای کتابخوانی 2
35 مثال برای کتابخوانی 3
36 تکنیک های کتابخوانی
37 مهارت های پیش سوادآموزی
38 کاربرد زبان
39 مهارت های مکالمه
40 مداخله مکالمه
41 داستانگویی
42 نکات پایانی
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.