وبینار ssd

وبینار ارزیابی تشخیصی اختلالات صدای گفتار (speech sound disorders)

اختلالات صدای گفتار از رایج ترین اختلالات گفتار و زبان است که بسته به شدت آن درصورتی که به موقع شناسایی و درمان نشود می تواند پیامدهای منفی تحصیلی، اجتماعی و عاطفی برای کودک یا حتی فرد بزرگسال مبتلا به دنبال داشته باشد. آسیب شناسان گفتار و زبان باید بتوانند وضعیت های طبیعی رشد گفتار و زبان را از اختلالات آواشناختی و واجشناختی تشخیص دهند و توانایی تصمیم گیری صحیح درباره لزوم مداخله، شکل و زمان اجرای فرایند های مداخله ای را داشته باشند. همانند تمامی اختلالات، پایه اصلی تشخیص و درمان اجرای ارزیابی دقیق و مناسب است. وبینار ارزیابی تشخیصی اختلالات صدای گفتار فرصت مغتنی برای آشنایی با روش های بروز ارزیابی و تشخیص این اختلالات است.

مدرس: دکتر طلیعه ظریفیان، استادیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

زمان: سه شنبه ۱۱ شهریورماه 99 از ساعت 9 تا 12 صبح

هزینه ثبت نام: 75000 تومان

صدا و اسلایدهای این رویداد پس از برگزاری در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

برای دریافت امتیاز بازآموزی باید در زمان مقرر در سامانه آموزش مداوم در این برنامه ثبت نام کنید و پس از برگزاری وبینار در امتحان سامانه آموزش مداوم شرکت کنید.

درباره مدرس

دکتر طلیعه ظریفیان دانش آموخته دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد گفتاردرمانی از دانشگاه علوم پزشکی ایران است که در سال 1392 موفق به دریافت درجه دکترای تخصصی گفتاردرمانی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی شد. وی در زمینه رشد طبیعی گفتار و زبان و نیز اختلالات مربوط به آن مطالعات گسترده ای دارد. مطالعات مربوط به حوزه های پردازش گفتاری، زبانی و شناختی در کودکان طبیعی، کم شنوا و یا کودکان مبتلا به اختلالات صدای گفتار از دیگر فعالیت های علمی ایشان است.روش های ارتباطی مکمل و جایگزین نیز از موضوعات مورد علاقه ایشان بوده است. تهیه نسخه فارسی مجموعه آزمون ارزیابی تشخیصی آوایی و واجی ( P-DEAP) حاصل طرح پژوهشی وی در قالب رساله دکتراست.

برای ثبت نام از این لینک اقدام کنید:

https://zarinp.al/327524

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *