بسته آموزشی غیر حضوری تعامل مادر_کودک دارای اتیسم : اصول، چالش ها و ارزیابی

آنچه به عنوان اصل در اختلال اتیسم مطرح میشود اختلال ارتباط و روابط اجتماعی است  و برای بهبود این روابط باید به فاکتورهای محیطی به ویژه والدین کودک اتیسم و روابط او در محیط  نگاه ویژه ای داشت.

آیا میدانید تفاوت های تعامل با کودک دارای اختلال طیف اتیسم با کودک  دارای رشد عادی چیست؟

انواع سبک های تعاملی مادران ایرانی دارای کودک اختلال طیف اتیسم را میدانید؟

ضرورت دانستن انواع سبک های تعاملی و نحوۀ پاسخگویی مادران با کودکان دارای اختلال طیف برای گفتاردرمانگران چیست؟

 به نظر شما مادر کودک دارای اختلال طیف اتیسم چگونه می تواند تعامل کارآمدی با کودک خود داشته باشد؟

آیا مادر کودک دارای اتیسم می تواند برای هدایت کودکش آموزش ببیند؟  

پاسخ به این پرسش ها و سوالات بسیار دیگر در درس تعامل مادر_کودک دارای اتیسم مطرح خواهد شد. سرفصل مطالب به شرح زیر است:

مقدمه در مورد دانش- نگرش و عملکرد والدین در زمینه تعامل با کودک، اهمیت نقش والدین حوزه های مورد نیاز جهت افزایش دانش والدین کودک دارای اختلال طیف اتیسم
فاکتورهای اثرگذار مرتبط با کودک ( مسایل رفتاری، چالش های رشد ارتباطی و عوامل پنهان)
فاکتورهای تاثیرگذار بر تعامل مرتبط با والد
انواع نقش های والدین و ارزیابی نحوه پاسخگویی در تعامل با کودک دارای اتیسم ( نمایش فیلم و تحلیل همزمان)

مدرس: دکتر عطیه اشتری استادیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، خانم ساناز دهقانی کارشناس ارشد گفتاردرمانی

مدت: 4 ساعت و 33 دقیقه

هزینه ثبت نام: 136750 تومان بدون تخفیف

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *